نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: به هر میزانی که مراسمات فرهنگی و مذهبی را به مردم بسپاریم، ارزش و تأثیر آنها بیشتر خواهد بود.

جهانبخش قلاوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در آیین تجلیل از موکب‌داران اربعین حسینی شهرستان اندیمشک: در ایام اربعین حسینی خادمین مواکب، دستگاه‌های اجرایی، امنیتی و نظامی در خدمت‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، با تمام توان پای کار بودند، خدمات خوبی را ارائه دادند و عملکرد قابل ستایشی داشتند.

او افزود: به هر میزانی که مراسمات فرهنگی و مذهبی را به مردم بسپاریم، ارزش و تأثیر آنها بیشتر خواهد بود.

آقای قلاوند اضافه کرد: منظور از مردمی‌بودن این است که ادارات زمینه سازی و پیشتیبانی را انجام می‌دهند و مردم خود آیین‌ها را بر پا می‌دارند و مردمی شدن امور مورد تأکید رهبر معظم انقلاب قرار دارد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امام جمعه محترم شهرستان محور همه مراسمات دینی و فرهنگی است، حوزه‌های علمیه برادران و خواهران و مجموعه‌ها و فعالان فرهنگی و مذهبی هم به کمک بیایند تا اتحاد و همدلی خالصانه‌ای شکل بگیرد.

این مقام مسئول محلی گفت: در حوزه‌های فرهنگی به ویژه بازسازی و تجهیز مکان‌های مذهبی، مساجد و حسینیه‌های شهرستان باید با استفاده از اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی نفت انجام پذیرد.

او ادامه داد: با تعامل دولت و مجمع نمایندگان یک چهره ملی، باتجربه، کارآزموده و بدون حاشیه سکان استانداری خوزستان را بر عهده خواهد‌گرفت، همدلی و وفاق زیر چتر ولایت و رهبری نیاز امروز ما است و دولت، مجلس و مردم در کنار هم این راه را خواهند پیمود.

قلاوند می‌گوید: شهرستان اندیمشک با تغییرات مثبت و در بستر پیشرفت، قانون و ارزش‌ها حرکت خواهد کرد.

برچسب ها: خوزستان ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.